lunes, 5 de febrero de 2018

DAY 5 .
DAILY REPORT: CUARTO I
BEST REGARD:
ESPAÑOL: Se llevó a cabo trabajo individual sobre la lectura “El rey Arturo”. Prelección: Terminar las actividades propuestas en las 22 a 25 del módulo de lenguaje.
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·        ·         JULIAN CORREA: Today we did an activity of vocabulary; worked with “Wh” questions and answers.
·         JUAN CARLOS COPETE: Today we worked on TOEFL PRIMARY Step 1 material. Socialiced answers and continued working on Parts of Speech.
·         JHON PEÑA: today we had a class where we practiced listening exercises and reading comprehension questions from Flyers examination. we also learn the definition of new words. IMPORTANT: all the students need to bring a 50 pages notebook for the English class. this notebook is only for English. please bring it next class.
MUSICA: hoy explicamos y trabajamos en base del cano de los reloje y lo pasamos a dirigir en grupos.
MATEMÁTICAS: Se realizó contextualización y ejemplificación de los temas intersección y diferencia de conjuntos, para la realización del trabajo grupal, correspondiente a las páginas 20, 21 y 22, actividades 8 a 12. Se recomienda repasar en casa los temas vistos en clase.
INGLES-UNO: Today we completed the reading of “Paul Bunyan” and we are in the process of identifying and passing unknown vocabulary to the glossary with the teacher assistance. Homework day 2: Terminar de pasar el vocabulario desconocido, ya resaltado, al glosario. Las equivalencias serán trabajadas y aclaradas en clase.
FRANCES:Début de l'unité 6 , Après l'école (TIp Top 1). A la maison, relire le dialogue 1 p 54. Les verbes du 1er groupe (Verbes en ER, Jouer, travailler, regarder).
THANK YOU

PRIMARY TEACHERS AND COORDINATION

No hay comentarios:

Publicar un comentario